Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

В Ужгороді відбулась робоча зустріч «Розвиток Карпатського бренду для місцевих продуктів харчування» для зацікавлених сторін, з числа виробників продукції, науковців та експертів з туризму у створені Карпатського бренду.

Карпатський бренд сприятиме просуванню традиційної продукції

У ході зсідання, 27 квітня 2012 року координатор Проекту FiBL Наталія Прокопчук представила останні рішення Державного секретаріату з економічних питань (SECO, Швейцарія) щодо ідеї створення майбутнього проекту розвитку Карпатського бренду для продуктів харчування. Учасники обговорили наступні кроки, які потрібні для досягнення спільної цілі.

Як повідомив Лідер Проекту FiBL Тобіас Айзенрінг, продукти харчування з Карпат користуються високим попитом не тільки серед українських споживачів, а й серед багатьох іноземних туристів. Цінність карпатських краєвидів, культури та традицій формують основу високо оціненим продуктам харчування, що є важливим капіталом та значним джерелом доходу для регіону.

За словами керівника Туристичного інформаційного центру Закарпаття Олександра Коваля, сьогодні, однією з ключових передумов підвищення конкурентноздатності традиційних товарів та послуг, що виробляються у Закарпатті, як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку є підвищення оцінки їх якості та престижності споживання. Споживати продукцію, що виготовлена в Українських Карпатах, а для нас у Закарпатті вже зовсім скоро стане престижно. Екологічність умов вирощування сировини, традиційність та натуральність технологій створення продукту формуватиме маркетингову цінність та додану вартість. Споживач у Києві, Донецьку, Харкові, Одесі знає, що таке Карпати, але мало хто знає, а що саме вробляється у Карпатах.

Науковцями кафедри туризму УжНУ вже розроблено попередню концепцію подальших кроків, щоб підкреслити ідентичність тих груп товарів, що є традиційними для Карпат, підсилити тих виробників, що займаються натуральним та традиційним виробництвом. У людей є досвід, бажання, потреба створювати та відтворювати технології, адаптовувати їх до сучасних реалій. На нашу думку, до числа найважливіших інструментів формування свідомості та усвідомлення споживачем відмінностей між продуктами що є традиційними для регіону, виробленими на основі традиційних технологій та продуктів, що виробляються у промислових масштабах є формування бренду, під котрим ми розуміємо репутацію та імідж, певний набір очікувань та асоціацій, що виникають у споживачів, та породжують у них зв’язок з місцем виготовлення, торговою маркою, або виробником, повідомив Олександр Коваль.

За словами проректора УжНУ, завідувача кафедрою туризму Федора Шандора, за останні роки в Закарпатті створено декілька унікальних проектів, не лише для Закарпаття, але й України загалом, це перш за все єдина Карпатська сироварня у селі Нижнє Селище, дегустаційний зал меду, лекварю. Ми переконані, що розвивати туризм, без економічного розвитку громад не можливо. На кожному малому виробництві працюють люди, у створенні традиційних продуктів приймають участь сотні жителів нашого краю. Кінцевий продукт коштує дорожче, але унікальність, походження, смакові властивості дозволяють продати його дорожче. Дані продукти дозволяють рекламувати туризм та відпочинок у Закарпатті.

Сьогодні формується перелік перспективних груп товарів, що можуть бути об’єднані Карпатським брендом. Територією впровадження проекту, стануть 4 області українських Карпат.

 Людмила Коваль, Турінформ Закарпаття

27 квітня 2012р.

Теги: бренд, Карпати, туризм

Коментарі

912 2012-04-29 / 01:07:58
Дуже погано, коли про такі стратегічні речі говорять не фахівці, а люди, які відношення до брендингу не мають.

911 2012-04-28 / 09:15:46
жуть. набір фраз і термінів. екскурсоводи про створення бренду, то десь так як штукатури про інженерію ейфелевої башні

НОВИНИ: Соціо

19:00
/ 2
В Ужгороді суд підтримав "владний" "дерибан" понад 1 га землі із зеленими насадженнями на Кримській
16:24
/ 7
В оперативному командуванні "Захід" відреагували на заяву ФК "Хуст" щодо затримання футболіста
15:12
/ 25
Папа Франциск призначив очільником Мукачівської греко-католицької єпархії Теодора Мацапулу
11:44
/ 1
На Донеччині поліг Віталій Мацола з Лазів Тячівської громади
00:15
/ 1
В Ужгороді попрощалися з полеглим Героєм Юрієм Семиряжком
22:11
Плюси, мінуси й підводні камені річки Тиса. Відеорепортаж із берегів "Стікса для ухилянтів"
12:05
Учора в Тисі знайшли тіла ще 3-х потопельників, що не добралися до Румунії
11:58
/ 2
В Ужгороді завтра попрощаються із Євгеном Белкіним
21:14
На Закарпатті житель Золотоноші хотів потрапити до Румунії в спідниці, з перукою та паспортом сестри
20:14
/ 1
На війні з росією поліг Василь Головчак з Міжгір'я
19:53
У словацькому ПП "Вишнє Нємецьке" полагодили сканер і відновили пропуск вантажівок
09:18
/ 3
В Ужгороді у вівторок попрощаються із полеглим захисником Юрієм Семиряжком
23:45
/ 1
Українська мова у шкільництві на Закарпатті австро-угорського періоду (ДОКУМЕНТ)
21:00
/ 5
"Хуліганки" з циганського табора в Оноку вибачилися за свої дії біля ТЦК у Виноградові, а інші учасники безчинств власноруч полагодили ворота
10:50
Великоднє привітання предстоятеля ПЦУ Блаженнішого Митрополита Епіфанія
21:41
/ 1
"Вітаю вас усіх зі святом Христової перемоги", – глава УГКЦ у Великодньому привітанні
19:34
На словацькому пункті пропуску "Вишнє Нємецьке" вийшов з ладу сканер, пропуск вантажівок зупинено
15:52
/ 13
Верховний Суд визнав незаконним будівництво вітряків на Боржаві на Закарпатті
14:04
/ 56
Перелік парафій МГКЄ, які святкують Великдень з усією Україною 5 травня
17:28
Графік руху комунальних автобусів в Ужгороді на Великдень
11:04
/ 3
Графік освячення великодніх кошиків у храмах Православної церкви України в Ужгороді
10:59
У Мукачеві також відкрили центр рекрутингу української армії
13:35
Прийшла звістка про загибель на війні з росією Михайла Світлика з Королева
21:39
У "Світі велетнів" у Боздоському парку Ужгорода згорів заколотник Гроджут
16:59
/ 4
В Ужгороді розпочав роботу новий Центр рекрутингу української армії
» Всі новини