Поєднання кольору (живопису Н.Пономаренко) зі звуком (твором естонського композитора Лрво Пярта) вразило небайдужих до прекрасного співзвучністю мотивів.
Як слушно висловилася культуролог-мистецтвознавець О.Гаврош, "мистецтво не має меж, підтвердження цьому - діалог естонця-композитора з нашою художницею через діатонічність музики і монохромність живопису".
Глядачі отримали унікальну цілісність з виставки полотен релігійної тематики й міні-концерту "Кантуса" під назвою "Канон покаянен" на тексти святого Андрія з Криту, написані ще у VIII ст.
Композитор-шістдесятник, засновник музичного напряму тінтінаболі (з італ. — дзвіночки), поєднав дві мелодії: власну (григоріанські наспіви) і тризвук (1 мелодія - мій гріх, 2 - спокута), що вилилося в цікавий результат: ця музика допомагала задуматися, а в тандемі з роботами Н.Пономаренко пройняла душу до самої глибини.
На думку мистецтвознавця М.Примича, "втрата стержня в пошуках найціннішого, характерна шістдесятникам, актуальна досі - через роботи Надії, ми можемо заглянути в себе, прийняти себе, якими ми є".
Голова "Нової форми" Оксана Долгош зазначила, що це не остання спільна акція й наприкінці травня буде ще одна, а Еміл Сокач запросив усіх охочих на Фестиваль сучасної духовної музики, що проходитиме з ЗО квітня по 4 травня у Закарпатській філармонії.