- Щоб довести до логічного завершення на перший погляд тривіальну, але таку довготривалу в часі колізію, - прокоментував результати розслідування голова комісії, начальник Державної інспекції охорони праці та промислової безпеки Богдан Дорош, - нам довелося проявити неабияку наполегливість. Рік і три місяці витрачено на з’ясування обставин трагедії. Понад півроку з них - органами УМВС. На перший і другий наші запити на адресу керівництва Мукачівського МВВС про надання протоколу огляду місця події, його ескізу, висновку про осіб, відповідальних за нещасний випадок, та про технічний стан автомобіля, який здійснив наїзд, отримали відповідь про порушення кримінальної справи, яка “знаходиться на вивченні у експерта”. Звернення за сприянням до начальника УМСВ України у Закарпатській області дало ще більш неочікуваний результат: кримінальна справа була закрита за відсутністю в діях водія складу злочину. Тільки після цього згідно з чинним законодавством комісія змогла винети свій вердикт: пов’язала нещасний випадок з виробництвом, кваліфікувавши його як наїзд і визнавши особою винною у скоєнні ДТП водія Михайла Купинця. Причому підставою для такого висновку послужили пояснювальні очевидців трагедії виконроба Ілька Богдана та охоронника Віктора Мишка, котрі стверджували, що водій не зупинився на їхню вимогу і фактично скоїв наїзд на потерпілого. Справедливість взяла гору: родина загиблого нарешті отримає пільги, встановлені законодавством. Проте за сприяння правоохоронних органів це могло б статися набагато раніше...
Довідка: Нещасний випадок зі смертельним наслідком стався з 63-річним охоронцем ВАТ “Мукачівська автобаза” Іллею Тайзом під час чергування на прохідній підприємства. Водій Михайло Купинець, маючи телефонну домовленість з головою правління підприємства Володимиром Петьовкою, знехтував вимогою охоронця зупинитися, вдаривши бампером праву зачинену частину воріт та збивши нею охоронця і переїхавши його переднім і заднім лівими колесами авто. Охоронця було доправлено у Мукачівську центральну районну лікарню, де він помер від отриманих травм.
Оскільки за минулий рік в області зареєстровано 9 випадків травмування під час виконання службових обов’язків у ДТП, в яких потерпіло 15 осіб (5 з них – зі смертельним наслідком ), а за 9 місяців поточного року ці показники наразі становлять відповідно 7,9 та 3, пильна увага працеохоронців до безпеки та охорони праці у автотранспортній галузі залишається на часі.