Саме тому послуги СММ (Social Media Marketing, - ред.) повинні стати одним з ключових інструментів вашої маркетингової кампанії, якщо ваша ціль – розвиток та покращення ключових показників бізнесу в цілому.
Отже, чому вам потрібне просування в соціальних мережах? Розглянемо п’ятірку аргументів «за».
Facebook, Instagram, TikTok та безліч інших соціальних мереж – це мільйони потенціальних клієнтів. Було б хибним крізь пальці дивитися на таку численну аудиторію.
Використовуючи таргетовані рекламні кампанії, бренди мають змогу достукатися саме до тієї аудиторії, яка може зацікавиться їхніми товарами або послугами.
Крім того, йдеться також і про лояльність, збільшення впізнаваності та рівня довіри.
Однією з найсильніших сторін SMM є можливість налаштовувати рекламні меседжи під конкретні сегменти аудиторії. Ви можете вибрати в налаштуваннях:
Крім того, соцмережі пропонують різноманітні креативи і покращення, які можуть зробити рекламу ще ефективнішою та дієвішою.
Всі ці інструменти дозволяють максимально точно налаштувати таргетингову рекламу, щоб, як кажуть, влучити в саму ціль. А це і оптимальне використання бюджету, і, як підсумок, збільшення конверсії.
Коли є мета зробити бренд відомим і популярним, SMM — чи не найкращий спосіб.
Регулярне розміщення дописів, інтерактиви, цікаві пропозиції та загалом живе спілкування з аудиторією неабияк сприяють формуванню позитивного іміджу бренду.
Завдяки соціальним мережам компанії стають в рази ближчими до своїх клієнтів, при цьому помітно зростає і лояльність, що дуже важливо для сучасного бізнесу.
З іншого боку СММ можна використовувати і для усунення недоліків, які можуть мати місце у вашому бізнесі.
Іншими словами: активна присутність в соцмережах допомагає спостерігати за поведінкою вашої аудиторії, зокрема як вона реагує на ваш контент – тут може бути як позитив (чим можна гордитися і хизуватися), так і негатив (з яким потрібно давати раду).
Робота в цьому напрямку дозволить вам бачити сильні та слабкі сторони вашого бізнесу, а така інформація є особливо цінною, якщо ви не хочете топтатися на місці, а постійно рухатися вперед.
Соцмережі – це ще і швидкий зворотній зв'язок від клієнтів. Йдеться про коментарі, відгуки повідомлення, на які бренд може оперативно реагувати, вирішуючи тим самим безліч питань і проблем, і покращуючи при цьому обслуговування та надання послуг.
СММ – це класно і ефективно, але тоді, коли мова йде про професійний підхід. Як правило, самотужки, без належного досвіду, важко досягти бажаних результатів. Тому єдиним правильним рішенням стане довірити це завдання спеціалістам, наприклад, маркетинговому агентству DigitalArt.
Тут завжди готові запропонувати комплексне рішення з просування в соцмережах (і не тільки) , а команда компанії завжди націлена на високий результат.