На Закарпатті найбільше аварій трапляється через обгони

З початку року на закарпатських шляхах зафіксували 26 тисяч порушень

На Закарпатті найбільше аварій трапляється через обгони

Часті аварії, наїзди на пішоходів і велосипедистів, п’яні водії останнім часом не сходять з екранів телевізорів і газетних шпальт. Чому водійська культура в Україні така низька й на неї не впливають навіть підвищені штрафи – «Замку» розповіли в ДАІ.

«На території Закарпаття визначено 13 місць концентрації ДТП: 6 – на дорогах державного значення і 7 – в Ужгороді, – розповідає начальник відділу організації дорожнього руху й нагляду за станом доріг управління ДАІ УМВС в області Іван Драгула. – Найбільше аварій трапляється, звичайно, на трасі «Київ-Чоп» – передусім через велику швидкість».

Серед найнебезпечніших ділянок – Латірський та Абранський перевали. У ДАІ кажуть: коли трасу в цих місцях реконструювали, припустилися помилки. Як наслідок, маємо кілька крутих віражів, які слід проїжджати на швидкості 30–50 км/год. Якщо не дотримуватися саме такого режиму руху, водій може легко втратити контроль над  керуванням й вилетіти на зустрічну смугу. Що дуже часто й трапляється. На щастя, аварії на цих ділянках рідко зі смертельними наслідками, однак автівок там потрощилося чимало. «Ми вже кілька років звертаємося до всіх інстанцій з проханням розширити на перевалах смуги, згладити повороти. Однак реакції поки що не дочекалися», – каже Іван Драгула. До цього додає: аварії на в’їзді в область трапляються частіше навесні, влітку й восени. Взимку, коли шляхи підмерзають, водії все-таки згадують про обережність і їдуть з дозволеною швидкістю.

Ще однією небезпечною ділянкою траси є поворот на села Давидково та Іванівці поблизу Мукачева. Там, кажуть у ДАІ, вже й швидкість обмежили, і обгін заборонили, а аварій хоч і трохи поменшало, та все ж багато. Натомість ситуацією в Ракошині, де раніше часто ставалися ДТП, правоохоронці задоволені. Відтоді, як там зробили добре вуличне освітлення й обладнали пішохідні переходи, трагічних наїздів на людей майже не трапляється.

В Ужгороді місцями концентрації ДТП вважаються вулиці Минайська, перехрестя Загорської-Закарпатської, Капушанська, Баб’яка тощо. «Нині на Минайській ситуація поліпшилася, – веде далі Іван Драгула. – Хоч водії й скаржаться на подвійну суцільну смугу, яка не дозволяє розвертатися будь-де, аварій там стало менше. Загалом же я помітив, що відремонтовані шляхи аж ніяк не зменшують кількість ДТП, бо наші водії починають просто «літати» на своїх авто».

Чимало проблем на дорогах останнім часом почали створювати велосипедисти. У ДАІ кажуть: європейська мода на біціґлі в нас активно розвивається, а от умов для цього виду транспорту не створено ніяких. Часто їздять тротуарами, хоч у правилах дорожнього руху чітко вказано, що велосипедисту заборонено заїжджати на зони для пішоходів (виняток становлять діти до 7 років на дитячих велосипедах у супроводі дорослих). «Велосипедист, як повноцінний учасник дорожнього руху, теж має потурбуватися про власну безпеку: обладнати велосипед маячками, вдіти шолом, а в нічну пору – світловідбивний жилет чи інший елемент одягу і, зрештою, не їхати п’яним. Та сама проблема в нас із пішоходами на сільських трасах. У Грушові, Великому Бичкові, Виноградові відремонтували траси, а тротуари й зовнішнє освітлення не зробили. Люди в темну пору доби виходять на дорогу й часто потрапляють під колеса автомобілів. Ми, не маючи більших повноважень, можемо лише рекомендувати місцевій владі комплекс дій, які дозволять зменшити аварійність на цих ділянках. А вже вони мають потурбуватися про збереження життя місцевих мешканців».

Між тим, у ДАІ зізнаються: головна причина такої кількості ДТП – у загальній низькій культурі українських водіїв. Нехтувати правилами дорожнього руху вже стало для більшості водіїв звичкою і навіть підвищені штрафи їх не лякають. Лише з початку цього року працівники автоінспекції зафіксували на дорогах області понад 26 тисяч порушень. Майже в 2-х тисячах випадків за кермом сидів п’яний водій.

Тетяна Літераті

04 жовтня 2013р.

Теги: аварія, ДТП

Коментарі

«П’ятиповерхівки ще нема, а квартири обіцяні і Погорелову, і Ратушняку»
/ 8Закарпатці організувалися у партизанський загін
/ 4Батьки дитини, яка померла в пологовому будинку Ужгорода, вважають, що немовля підмінили
/ 1Архієпископ Феодор: «Ми готові духовно підтримати наших військових у Криму»
/ 6Закарпатський інтерн оперував поранених на Майдані
/ 3З церкви в Мукачеві вкрали мощі святих, яким дві тисячі років
/ 3Чеські медики досі не наважуються вийняти з тіла уродженця Ужгорода картеч, "отриману" на Майдані
Подорожі чоловіка-мізинчика Сабоніса
«Виношу дитину за 30 тисяч доларів»
Заробітчанські поневіряння ужгородки
На Закарпатті послуги детектива поки що не надто популярні
/ 14На Закарпатті болісно відреагували на погрози "регіоналів" закрити УГКЦ
/ 3В Ужгороді прокуратура досі не знає, чи законно влада продала аптеки
/ 1Від новорічного похмілля допоможуть швидкий секс і контрастний душ
/ 1Люди захистили від дерибану футбольне поле у Горянах
Одержимий кухнею
/ 3Новий Рік в Ужгороді, або Стриптиз Снігуроньки – від 600 гривень
/ 1Розлучені, геї, ігромани – «клієнти» закарпатських психотерапевтів
Ужгород: Замість туалетів – заіржавілі дірки
/ 15Повернулася лікарка, яка продавала дітей
Скульптурний трудоголік. Роботи ужгородця Юрія Максимовича купують попи і прокурори
У Мукачеві Будинок офіцерів руйнується, бо казначейство не дає грошей
Презервативи, Ленін і цуцик за 10 «штук»
/ 2В Ужгороді "забули" відновити покриття пішохідної частини транспортного мосту
Отрутою і ґумовими кулями. Доґгантери в Ужгороді вбивають щомісяця 5–10 собак
» Всі записи