На думку автора, його новий проект можна співвіднести з візантизмом, Фаворським світлом, золотими банями, Києвом. Тут з’являється насичений метафоричний ряд: наприклад, позолота, якою вкриті крила-об’єкти відсилає глядача до сакральності (уособлює сакральність?), водночас живопис — чиста світськість. Тобто в одному об’єкті дивним чином змішуються (поєднано) два істотно різні напрями, два начала.
Напередодні закриття експозиції крила знімуть і поріжуть на квадрати-картини. Трансформовані, вони стануть об’єктом "купівлі-продажу".
Сільваші прагне у подробицях показати процес перетворення крил на розрізані шматки матеріалу. Коли останній етап роботи буде зафіксовано фотокамерою, в арт-центрі презентують каталог-хроніку "Крил", в якому буде все: від задуму, найвищої точки зльоту (як у прямому, так і в переносному сенсі) до падіння.