Роздрібна мережа Київстар обслужила в 2019 році більше 14 млн абонентів

У 2019 році роздрібна мережа фірмових магазинів Київстар поповнилась 53 новими торговими точками та нараховує тепер 487 магазинів. Минулого року торгові точки Київстар обслужили 14 млн. абонентів, що на 1 млн. більше ніж в 2018 році.

Роздрібна мережа Київстар обслужила в 2019 році більше 14 млн абонентів

Сервіс та інновації в роботі мережі 

«Впродовж минулого року ми переглянули багато процесів та реалізували ряд операційних змін. Ми вдосконалили навчання торгового персоналу, змінили систему мотивації та винагороди, посилили контроль над якістю обслуговування. Саме цей комплексний підхід дозволив підвищити загальний рівень задоволеності клієнтів. Так, за 2019 рік середня оцінка задоволеності становила 9,4 з 10 можливих, а кількість скарг склала всього 6 на 10 000 звернень. Це висока оцінка нашої роботи.» - повідомила керівниця дирекції роздрібних продажів «Київстар», Ольга Смисльонова. 

Для підтримки високого рівня сервісу компанія постійно впроваджує інновації.

В 2019 році компанія впровадила в 200 магазинах сервіс Winfospot. Це унікальна інформаційна система, яка при підключенні до wi-fi перенаправляє абонента на спеціальну сторінку. Там абонент може отримати консультацію та закрити ряд сервісних питань самостійно, не витрачаючи час на чергу. Завдяки цьому сервісу в 2019 році було реалізовано більше 300 000 сервісних операцій. 

Найбільш популярним сервісом серед абонентів Київстар стала заміна Sim на Usim-карти з підтримкою 4G. Всього спеціалістами компанії було проведено більше 2,5 млн. операцій. За весь період можливостями 4G скористалось понад 10 млн. абонентів.

Друга за затребуваністю послуга, за якою абоненти Київстар частіше всього звертались в магазини – зміна тарифного плану та перехід на контрактну форму обслуговування. Також абоненти часто звертаються за підключенням Sim-карт для планшета.

В 2019 році великий акцент був зроблений на діджиталізацію роботи партнерських магазинів. З цією метою була впроваджена аналітична програма Data driven retail. За допомогою аналізу великих даних вона дозволяє підібрати оптимальну локацію для відкриття торгової точки та спрогнозувати потік покупців та потенційну дохідність магазину. Також був впроваджений інноваційний програмний додаток KSDiplay, який дозволяє централізовано завантажувати рекламний контент на смартфони, тим самим економлячи час співробітника магазину на завантаження відео. Окрім цього, технологія дозволяє вберегти екрани смартфонів від вигорання.

Для того, щоб перебування в магазині було приємним та комфортним для відвідувачів, минулого року був реалізований перший досвід аромомаркетинга, а також ще в 240 торгових точках з’явився музичний супровід.

Партнерство з мультибрендовими магазинами

Завдяки співпраці Київстар з різноманітними торговими мережами, продукти компанії можна придбати в 30 000 торгових точках. В цьому році 75% нових абонентів придбали стартові пакети саме в мережі мультибренд. 

Для того, щоб співробітникам цих мереж було вигідно і легко продавати продукти Київстар для них був розроблений сервіс Starprof. В цьому додатку продавець може отримати всю необхідну інформацію про продукти компанії, а також, завдяки великим даним, підібрати абоненту найбільш підходящий йому тарифний план.

Також в 2019 році вперше стало можливим підключити контрактний або B2B-тариф, не тільки в магазинах Київстар, а й в мультибрендових торгових точках.

«Ми продовжимо фокусуватись на підвищенні рівня сервісу та впровадженні діджитал інструментів в процеси обслуговування. В 2020 році ми плануємо відкрити ще 100 магазинів в малих населених пунктах. Адже для нас надзвичайно важливо, щоб абоненти в усіх куточках країни могли особисто звернутись до оператора та отримати якісне обслуговування.» - підсумувала Ольга Смисльонова.

 
11 лютого 2020р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

17:47
Прем'єра Словаччини Фіцо важко поранив з рушниці 71-річний співвітчизник
22:36
Чому варто обзавестися ортопедичним диваном-ліжком?
16:57
Найкращі екологічні ремінці для Apple Watch Series 9
11:13
Цікаві види пряжі: меланж, секційна, омбре. Особливості та відмінності
15:51
Переваги безконтактних дозаторів у порівнянні з механічними
15:32
Вертикальні жалюзі на пластикові вікна – як монтуються та переваги моделей
15:05
Засоби для догляду за автомобілем від Sika: Переваги вибору
22:20
Зеленський відповів фіцо, який образив словаків за збір коштів на снаряди Україні
22:09
З прощальним візитом до України приїхала президентка Словаччини
22:04
Румунія назвала кількість українських "ухилянтів", що потрапили до цієї країни
19:43
Які кросівки та кеди вибрати чоловікам у 2024 році
19:33
Освітлення для саду і ландшафту: вибір обладнання та поради з інсталяції
19:17
Чи потрібна сучасним школярам допомога з вивченням української мови в школі?
21:03
/ 2
Зеленський по телефону"тривало і предметно" поговорив з орбаном
17:29
Plusquamperfekt в німецькій мові: як використовувати?
17:17
Досконалий засіб для вашого творчого виразу: DJI Mavic 3 Fly More Combo
14:20
Паливні пелети – ефективне та екологічне біопаливо
22:56
Зелена карта онлайн: де купити і скільки коштує у 2024 році
17:48
Контрольовані операції: ключові аспекти та важливість у бізнесі
13:38
Шафа-купе для акуратного та зручного зберігання речей: як підібрати найкращу?
20:52
/ 2
"Потрібен ще один Вселенський собор", – предстоятель УГКЦ Блаженніший Святослав про спільне святкування Великодня
18:27
Лайфхаки догляду за комбінованою шкірою
18:17
/ 1
Підтверджено загибель у жовтні 2022 року Михайла Зейкана з Виноградова
20:55
Велика родина за святковою вечерею: як вибрати зручний стіл
21:54
Jooble – кращий сайт для пошуку роботи, і ось чому
» Всі новини