"Львівські авіалінії" літатимуть з Ужгорода до Києва і Москви

«Ми зробили ставку на ті рейси, які менш цікаві для великих авіакомпаній – МАУ, «Донбасаеро», «АероСвіт». Іншими словами, заповнюємо ту «платформу» рейсів, які стануть корисними для розвитку ДАП «Львівські авіалінії», – про це сьогодні, 27 серпня, розповів заступник генерального директора ДАП «Львівські авіалінії» Сергій Підгородецький.

Як розповів Сергій Підгородецький, відтепер львівське державне авіаційне підприємство має ліцензію на такі рейси: Львів – Москва – Львів, Львів – Варшава – Львів, Львів – Тюмень – Львів, Львів – Лісабон – Львів, Львів – Мадрид – Львів, Львів –Рим – Львів, Ужгород – Рівне – Москва – Ужгород, Львів – Мюнхен – Львів, Львів – Штутгарт – Львів, Львів – Тбілісі – Львів, Львів –Тімішоара – Львів, Львів – Стамбул – Львів, Суми – Москва – Суми, Суми – Тбілісі – Суми, Суми – Батумі – Суми, Суми – Кутаїсі – Суми.

Разом з вищезазначеними перельотами, спільно з компанією «Євролайн» ДАП «Львівські авіалінії» будуть обслуговувати рейси Жуляни – Сімферополь – Жуляни та Жуляни – Ужгород – Жуляни.

Також «Львівські авіалінії» займатимуться і чартерними рейсами: Львів – Подґоріца – Львів, Львів – Тіват – Львів, Львів – Даламан – Львів.

Ліцензія на усі перевезення авіаційному підприємству видана 23 серпня 2007 року. Її дія закінчується 23 серпня 2012 року.

За словами Сергія Підгородецького, багато з цих рейсів кілька років тому обслуговували «Львівські авіалінії», але останнім часом на них літали літаки інших авіакомпаній. «Відтепер на них будуть літати тільки наші літаки», – похвалився заступник гендиректора «Львівських авіаліній».

Задля покращення сервісу в літаках, державне авіаційне підприємство збирається до жовтня поміняти тканину на підлозі в літаках, збільшити льотну вагу (дозволяє перевозити більше пасажирів) двох суден марки Як-42 до 56,5 тонн і збільшити кількість екіпажів для літаків марки Як-42. Окрім того «Львівські авіалінії» планують домовитись про реструктуризацію своєї заборгованості перед конструкторськими бюро Яковлєва та Антонова.


Довідка.

У власності ДАП «Львівські авіалінії» 9 літаків: 7 марки Ан-24 і 2 марки Як-42. З них літають два судна Як-42 та одне – Ан-24.З липня по 23 серпня «Львівські авіалінії» заробили на перельотах трьох літаків більше 653 тисячі гривень.
ЗІК
28 серпня 2007р.

Теги:

Коментарі

Flyer 2007-10-23 / 14:33:00
"Львівські авіалінії" з листопада 2006 не виконали жодного власного регулярного авіарейсу. Наміри керівництва (залізничників та вояк-тиловиків) розпродати літаки через біржі за цінами тролейбуса і нажитися. Більше вони нічого не вміють.

=============================








ВІЛЬНА ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА

ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ДЕРЖАВНОГО АВІАПІДПРИЄМСТВА “ЛЬВІВСЬКІ АВІАЛІНІЇ”



E-mail: vpitp@meta.ua, vpitp@ukr.net



79049, м. Львів-49, а/с 10421 Тел.: 8-050-5859743, 8-097-3442112

№ 10-05 22.10.2007 р.




Президенту України

Генеральному прокурору України

Голові ВО «Батьківщина»

Голові СБУ

Копія: Конфедерація Вільних профспілок України




Економічна ситуація, що склалася на ДАП «Львівські авіалінії» доводить, що голова Державіаадміністрації умисно порушує ст. ст. 217, 218 КК України і особисто зацікавлений в створенні нестабільної фінансової ситуації на ДАП «Львівські авіалінії», про що ми змушені знову звертатися до Президента України, СБУ та Генерального Прокурора.

Ми не можемо допустити знищення та розпродаж ДАП «Львівські авіалінії».

Призначення керівників підприємства з порушенням Постанови Кабінету Міністрів № 203 від 19.03.93 р. свідчить, що на підприємство призначаються керівники, які не є фахівцями в галузі цивільної авіації, не вміють організувати стабільну роботу державного авіапідприємства, працюючи на всяких пройдисвітів типу ДП«Каріне» та ДП«Євролайн», збагачуючи нечесних ділків, обкрадаючи державу.

В порушення чинного законодавства, А.А. Колісник ігнорує звернення трудового колективу, воює з Вільною профспілкою ІТП ДАП «Львівські авіалінії», яка зареєстрована у відповідності до Міжнародної конвенції праці, Рішення Конституційного суду № 11-рп/2000 від 18.10.2000 р., відповідає міжнародним нормам, діє відповідно до законодавства України. За останній час ми двічі А.А. Коліснику надсилали копії свідоцтв, а також Львівське регіональне представництво НСПП підтвердило Вам наші повноваження. Але А.А. Колісник і надалі порушує законодавство про працю та профспілки, що підпадає під ст. 170 КК України, умисно призначає на посади керівників авіапідприємства осіб, які завідомо будуть доводити підприємство до стабільної фінансової неспроможності, використовувати трудовий колектив як рабську працю, що заборонено міжнародними Конвенціями, встановлювати заробітну плату нижчу державних соціальних гарантій ганатій, та виплачувати її з затримками від 6-и місяців та більше.



Просимо:

- у відповідності до чинного законодавства України, Постанови КМУ № 203 від 19.03.93 р. забрати від нас абсолютно некомпетентних в авіації залізничників С.І. Підгородецького та Є.Г. Дихне і врахувати думку колективу від грудня 2006 р. про призначення на посаду керівника підприємства особи, яка перебуває в резерві керівних кадрів Державаадміністрації України – Шинкарчука Я.І., що розуміється на ринку авіаційних перевезень, може організувати роботу державного авіапідприємства, не зменшувати активи підприємства шляхом розпродажу авіаційної техніки та запасних частин, що на сьогоднішній день виготовляються за кордоном;


- притягнути Голову Державіаадміністрації А.А. Колісника до кримінальної відповідальності по ст. ст. 217, 218 ККУ за умисне неефективне використання державного майна та доведення підприємства до стійкої фінансової неспроможності, протекціонізмі по зменшенню активів підприємства з метою його приватизації за безцінь;

- заборонити будь-яке відчуження, в т. ч. через біржі, державного майна ДАП «Львівські авіалінії» (літаків, запасних частин, обладнання та двигунів);

- кошти, виділені на закупівлю нової авіатехніки, закладені в бюджеті 2007 року, надати державним авіапідприємствам для придбання виключно вітчизняних літаків Ан-148 та підтримання льотної придатності наявних.



Голова координаційної ради,

голова Вільної профспілки

ІТП ДАП «Львівські авіалінії» Верес В.М.

НОВИНИ: Економіка

01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 1
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
10:51
/ 7
За грантами, отриманими на сади, в Україні лідирує Закарпаття
22:08
/ 20
Під велетенський деревообробний завод на Закарпатті зареєстрували індустріальний парк
21:56
У 2023-му через Закарпатську митницю експортовано товарів на майже 32 млрд грн, а імпортовано на понад 106
15:24
На Закарпатті торік зареєструвалися 7688 нових платників податків, а припинили діяльність 4720
14:30
Цьогоріч єдиного податку на Закарпатті сплачено на 17,5% більше, ніж торік
10:11
На Закарпатті надходження від туристичного збору за рік зросли на 14%
22:23
угорщина завертає вантажівки з України в "Загоні" через відсутність оформлених документів Т1
20:01
/ 7
На Закарпатті незаконно будують деревообробний завод, для роботи якого потрібно 32 тисячі лісовозів щороку, – природозахисники
20:49
Цьогоріч у зоні діяльності Закарпатської митниці товарів імпортовано утричі більше, ніж експортовано
18:32
/ 1
На Закарпатті закладуть плантацію лохини в горщиках
19:55
Виноградар з Херсонщини, господарство якого – в зоні бойових дій, консультує фермерів на Закарпатті
21:34
На Закарпатті у поточному році, в порівнянні з 2022-м, експорт товарів зменшився на 27%, імпорт – на 16,5%
18:35
Закарпаття дає українському виноградарству нове життя – виноградар з Херсонщини
09:50
34 гектари малини, лохини та полуниці: поблизу Мукачева працює релоковане ягідне підприємство
18:22
/ 1
Газорозподільне підприємство АТ "Закарпатгаз" увійшло до складу НАК "Нафтогаз України"
17:07
/ 4
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у електрифікацію ділянки Чоп-Мукачево
» Всі новини