"До чого я це веду? З квитками на Закарпаття майже завжди виникають проблеми. Дякувати Богу за останні роки спільними зусиллями ми потрохи піднімаємо туризм і з кожним сезоном до нас їздить все більше і більше людей. Хтось лікуватися, хтось відпочивати, а хтось транзитом через Чоп на Угорщину, або через Ужгород на Словаччину і далі в Європу.
Що в такому випадку повинен зробити нормальний уряд? Правильно: щонайменше дати додаткові рейси, зробити нормальні дороги, спитати у людей, чим ще їм можна допомогти, а ще краще – стати збоку і повчитися у закарпатців як треба організувати роботу туристичної галузі.
У нас уряд нормальний? Правильно – не зовсім. Тому пропонуються такі покращення, як повністю скасувати рейс Київ-Чоп, а поїзд Київ-Ужгород пустити через день. І пропади все пропадом.
Якщо хтось хоче знайти логіку в цьому – не шукайте. Бо Закарпаття – це повністю рентабельний напрямок для Укрзалізниці. Просто, коли у когось відбирає розум – логіку в рішеннях знайти важко", - констатує В.Балога.
Що суттєво, виконавча влада Закарпаття, представлена очільником облорганізації Партії регіонів, досі не дала публічну оцінку скороченню рейсів потягів на Закарпаття і не вжила жодних дієвих заходів, аби цьому запобігти.