Протягом найближчих трьох років основним двигуном розвитку ЗМІ стане перехід до інтернет-журналістики

52 відсотки блогерів США і Канади, опитаних під час дослідження видання PR Week, вважають себе журналістами. Ці дані представлені в Звіті про ринок ЗМІ (Media Survey 2010), пише TechCrunch. 2009 року такої думки дотримувалася лише третина опитаних.

Протягом найближчих трьох років основним двигуном розвитку ЗМІ стане перехід до інтернет-журналістики

За даними звіту, для кожного п`ятого професійного блогера інтернет-щоденник є основним джерелом доходу. Торік цей показник становив 16 відсотків.

Дослідникам також вдалося виявити відмінності в частоті використання блогів і соціальних мереж для пошуку інформації представниками ЗМІ. Виявилось, що блоги регулярно вивчають 68 відсотків онлайн-журналістів і лише 35 і 38 відсотків співробітників друкованиих газет і журналів, відповідно.

Також була відмічена збільшена роль сервісу мікроблогів Twitter як джерела інформації. Зокрема, 68 відсотків блогерів і 36 відсотків онлайн-журналістів повідомили, що використовують Twitter при підготовці текстів. Для 55 і 42 відсотків блогерів і інтернет-журналістів, відповідно, сервіс ставав джерелом інформації. При цьому лише 19 відсотків співробітників газет і 22 відсотки авторів журналів повідомили, що знаходили новинні приводи за допомогою Twitter.

Впродовж дослідження були опитані більш ніж 1500 блогерів, а також представників традиційних і інтернет-ЗМІ США і Канади. Як наголошується в прес-релізі PR Newswire, яка виступила в ролі спонсора дослідження, протягом найближчих трьох років основним двигуном розвитку ЗМІ стане перехід до інтернет-журналістики.

PR Week складає звіт про ринок ЗМІ на щорічній основі. Також у жовтні 2009 року видання подало перший звіт про ринок соціальних ЗМІ (Social Media Survey), який був присвячений ролі соціальних мереж і блогів як джерел інформації.

Лента.ру, УНІАН

03 квітня 2010р.

Теги: журналіст, блог, інтернет

Коментарі

:))) 2010-06-05 / 23:38:00
Ніколи...

Оксана Штефаньо 2010-05-18 / 13:10:00
Уточнення.Сильні сторони саме друкованих ЗМІ.

Оксана Штефаньо 2010-05-18 / 13:06:00
Сильні сторони ЗМІ:

- ніякі ЗМІ не можуть зрівнятися з газетою щодо надання аналітичної інформації і матеріалів для поглибленння знань.Телебачення та радіо для цього занадто поаверхові;

- газети можуть краще,ніж більшість інших мас-медіа,інформувати про місцеві справи,про події в регіоні.Електронні ЗМІ занадто дорогі для невеликих територій;

-дійсно якісним газетам доведеться перорієнтуватися з того,щоб бути першими в інформуванні-тут всі інші мас-медіа просто швидші-на те,щоб надавати пояснення до новин,інтерпретувати і структурувати їх.

А ми,газетярі,маємо навчитися краще розуміти,Як люди читають газету, чому одні матеріали вони буквально ковтають,а на інші не звертають увагу. Треба знайти справді переконливу концепцію взаємодії газети та Інтернету і визначити, де вони можуть доповнювати одне одного,а де виступають як конкуренти...Це деякі цитати із аналітики видавця однієї відомої німецької газети Вернера Д"Інка "Майбутнє газети,газета майбутнього".

Русин. 2010-04-20 / 23:03:00

Коментар видалено через порушення "Правил поведінки у рубриці коментврів". Адмін

Андрей 2010-04-08 / 17:04:00
Евеліні:

Тю!

Евеліна 2010-04-08 / 16:12:00
Андрію



Хто би сумнівався! :) Гадити в очі важче ніж на "Закарпаття онлайн" :) :) :)



А підколки і поради треба розрізняти (це я про психоаналіз та інше).



Андрію, бережіть сили для коментування наступних моїх блогів. Придумайте собі новий нік чи ще щось... Ще про Руперта Мердока підчитайте десь в Інтернеті.

Андрей 2010-04-08 / 14:27:00
Евеліні:

Ні, напевно, я не настільки зацікавлений результатами дискусії :)

Евеліна 2010-04-07 / 17:02:00
Тільки при особистій зустрічі, Андрію! :) :)

Андрей 2010-04-07 / 17:00:00
Евеліні:

Ви таки не хочете скористатися моєю порадою перестати гратися в психоаналіз по переписці і нікнеймам.

Чим завершилась дискусія?

Евеліна 2010-04-07 / 15:47:00
Да, Андрій, хто Ви? Настільки обізнаний?

Я думаю, Андрій, що в очі ви кажете людям одне, а тут собі "відписуєтеся" під ніком "Андрей".



У мене з одним журналістом уже була дискусія, хто ж це "Андрій".



Називайте справжнє ім'я, не соромтеся.

2010-04-07 / 11:45:00
В Закарпатті інтернет журналістика вже давно перемогла. Пріктично 100% матеріалу в наших газетах - передрук з мережі.

Андрей 2010-04-06 / 16:11:00
Аллі: Дописувач. Ну і трішки провокую, буває.

Алла 2010-04-06 / 15:44:00
Андрей, хто Ви?! )

Андрей 2010-04-06 / 14:26:00
Не витіснять. Це не та ситуація коли "железный конь идёт на смену крестьянской лошадке". Про "гігантські" інвестиції і "скуповує" це перебільшення (напр.: http://korrespondent.net/tech/technews/650891). Процитую вже згадуваного Мердока: "Глава News Corporation, которой, в частности, принадлежат The Sun, The Times и The Wall Street Journal, так же заявил, что люди, которые это предсказывают - "заблуждающиеся циники". "Кроме того, за последние несколько лет Мердок инвестировал более 1,5 млн. долларов США в различные интернет-проекты. "- це крапля в морі. а не інвестиції.

Як з одного боку так і з іншого є видання якісні і неякісні. Других стане менше.


На мій погляд найцікавіший "посил" цієї замітки і привід задуматися ось цей "52 відсотки блогерів США і Канади, опитаних під час дослідження видання PR Week, вважають себе журналістами. ". Загальна грамотність і низький рівень журналістів зіграли з ними злий жарт - кожен другий тепер "журналіст", кожний третій "інтєрнєт-пісатєль" і т.д. Ось новітні виклики над якими варто замислитися.

Олександр Коваль 2010-04-04 / 11:12:00
На мою думку, безперечно інтернет завоює свою долю на медіа ринку. І чим далі, тим все менше буде друкованих газет. Якісних газет і зараз небагато. Але через 3 роки вони будуть, будуть і через 10, можливо.

Тут необхідно розділяти рівень розвитку інтернет технологій, адже, у місті та селі - різні рівні доступності до мереж. Але у селах не читають друкованих газет. Хай заперечують, але я в це не повірю.

Я скоріше б хотів, щоб протягом 3-х років сформувалась культура інтернет журналістики, щоб не крали матеріал, і видавали потім за свій.

Ярослав Гулан 2010-04-03 / 15:38:00
Так, такі тенденції є, але все ж думаю, що і через 50 років друковані газети будуть. :)

Це мій суб єктивний прогноз. А як там складеться насправді, покаже історія :)

Евеліна 2010-04-03 / 14:36:00
Славко, витіснять чи не на всі 100 %.



Так, приємно тримати друковане видання у руках, але ж Інтернет тепер у багатьох родинах.



Раніше ніхто не думав, що телебачення сягне такої популярності.




Сьогоднішні світові медіамагнати (Руперт Мердок, наприклад) скуповують і створюють саме онлайн-ресурси.



Тиражі газет увесь час падають та й фінансово це не так вигідно.

Ярослав Гулан 2010-04-03 / 11:38:00
Якби там не було, але ніколи електронні ЗМІ повністю не витіснять друковані. Так само, як театр не витіснило кіно.



Щоправда, газет і журналів, що працюватимуть в епоху Інтернет-ЗМІ, дійсно буде менше. Але їх буде цікаво читати, бо вони, щоб вижити, на кожній своїй шпальті подаватимуть ексклюзивні матеріали, які в інеті не зустрінеш. А не як зараз - більшість закарпатських (та й загалом - регіональних) газет, якби не Інтернет, взагалі б не знали, чим заповнювати свої шпальти. Читач у майбутньому їх купувати не стане, бо побачить ту інфо і у себе вдома у компі.




І на останок моя улюблена небилиця на цю тему:



Чоловік каже дружині:

- Ти знаєш, скоро газети витіснять радіо і телебачення.

-Чого ти так вирішив?..

- Як чого?.. Адже у газети можна щось загорнути. :)

Евеліна 2010-04-03 / 10:48:00
Один із медіамагнатів казав, що "якщо газетярі запізняться з "еміграцією" в Інтернет, то вони ризикують втратити свої позицї і на газетному ринку".